24. 5. 2015

Rome Wanties

Summer wanties

Ahojte! Už pozajtra odchádzame do Ríma a dúfam, že popri všetkých tých pamiatkach a dobrom jedle (5 days=cheatdays!) si nájdeme čas aj na nejaké ti nákupy.


Mojou prioritou bude hľadať oblečenie na cvičenie od Nike. Presne tieto kúsky neviem nikde zohnať, ak ste ich videli v nejakom obchode na Slovensku, určite mi dajte vedieť. Ako ďalšie si chcem kúpiť nejaké doplnky, najmä klobúk, kvetinkovú čelenku a výrazné okuliare. Espadrillky toto leto nesmú chýbať v mojom šatníku, chcela by som nejaké bláznivejšie, nech môj šatník trochu oživím. Takisto moje letné must have crop topy, ktoré padajú z pliec alebo s high neck strihom. Vysoké šortky a pohodlná podprda sa v horúčavách určite zídu tiež. Veľmi by som si chcela ešte doniesť kimono, ktoré zháňam už strašne dlho, ale žiadne sa mi moc nepáčilo. Možno nejaké nájdem v rímskych secondhandoch, ktoré chcem určite obehať.

Čo mi v mojom rímskom wishliste podľa Vás chýba?
Teším sa na Vás pravdepodobne až o týždeň pri mojom reporte z Ríma :)
Pusa.

8 komentárov:

  1. presne tú istú športovú podprsenku (alebo prinajmenšom podobnú - keď tak kuk na môj blog) som objavila a kúpila v Exisporte v Auparku.. možno ju nájdeš tam alebo inde v tom obchode :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak myslím, že několik takových kousků bych také uvítala! :) Corculum♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jé ty se máš, těším se na nějaký report z Říma, protože se tam také chystám! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ach joo ta podprsenka je tak kouzelná! Stejně si ji jednou pořídím!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Podle mě ti tam teda nic nechybí! Už takhle je to boží :-)))) hlavě přeju štěstí při lovení věci Nike, to já miluju <3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Držím ti palce až sa ti to podarí všetko mať! :-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jéééé, závidím Ti cestu do Říma, tam jsem nikdy nebyla. Já bych si teda spíš užívala to dobré jídlo než nakupování :D

    www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Uži si Rím :) parádny wishlist, držím palce pri nakupovaní
    janesworldblog

    OdpovedaťOdstrániť