22. 5. 2015

My Fit Motivation | Tips


Keď som ráno vstala, vedela som, že budem musieť ísť do posilky ( kúpila som si permanentku a je mi ľúto ju nevyužívať), ale už druhý deň po sebe som na cvičenie vôbec nemala náladu. Po obede som sa konečne premohla, zbalila som si veci a s unudeným výrazom som sa nedobrovoľne išla potiť. Vo dverách mi M. povedal niečo ako "Aspoň budeš mať po cvičení lepšiu náladu." Pomyslela som si no to určite, neverila som mu. Ale mal pravdu. Síce som si celých 60 minút v posilke hovorila, že mi je zle a načo vôbec cvičím, nakoniec som odchádzala s dobrým pocitom, že som pre seba niečo spravila a naozaj mi to zdvihlo náladu.


Preto som sa rozhodla, že dnes sa s Vami podelím o pár vecí, ktoré ma motivujú a bez ktorých by som cvičenie už dávno vzdala, sadla si k telke s 300g Milkou (nie jednou) a tlstla by som (závidím dievčatám, ktoré toto robia a nepriberajú).

1. Progress Pictures
Odfotila som sa na začiatku mojej "fitness" cesty a každý týždeň vždy v pondelok ráno pred školou nenajedná sa odfotím znovu. Spravím fotku vždy v spodnom prádle spredu a zboku. Potom jednotlivé fotky medzi sebou porovnávam. A to vám poviem, že niekedy je tá zmena teda viditeľná!

2. Fit instagramy
Môj instagram je plný rôznych fitnessiek alebo dievčat, ktoré blogujú o fitness. Medzi moje najobľúbenejšie patria @skopljak, @linnlowes a @nataliemyslikova (mohla by som Vám ich napísať aj 50). Tieto dievčatá ma inšpirujú k tomu, že poctivá drina a trpezlivosť sa vypláca. Máte vy nejaké obľúbené fit instagramy?

3. Hudba
Väčšinou som pri cvičení hudbu nepočúvala, pretože nemám armband, ale v posilke, kde chodím, majú vždy naladené nejaké rockové rádio. Pri behaní zas obľubujem hudbu od rôznych DJ-ov, no keď nebežím na bežiacom páse, ale vonku, vtedy počúvam nejaké pokojnejšie pesničky, napríklad aj Beyonce. Akú hudbu pri cvičení počúvate vy?

4. Jedlo
Raz som niekde čítala: "Jedz čokoľvek chceš, ale cvič na 120%!" Bohužiaľ neviem cvičiť na 120% a teda nemôžem jesť, čo chcem. Aj keď mi zdravá strava strašne chutí (ráno bez ovsenej kaše si neviem predstaviť), vždy sa teším na ten jeden deň alebo na to jedno jedlo, na to zhrešenie. Taká sobotná Nutella je pre mňa dosť veľkou motiváciou týždeň cvičiť a jesť správne.

5. Zdravie
Zdravie je to najdôležitejšie v našom živote. Preto by sme si ho mali chrániť a starať sa oň, ako najlepšie vieme. Také kardio napríklad pomáha pri nízkom tlaku. Cvičením si zaručíme zdravie nášho srdca a správnou stravou mu zabránime zaobaliť sa do tuku.

Aké veci motivujú Vás pri cvičení a zdravom stravovaní sa? Budem rada, ak sa o to so mnou podelíte v komentároch. Teším sa na Vás v ďalšom článku :)

2 komentáre:

  1. Ja som na cvičenie neskutočne lenivá, koľko krát som si povedala že budem cvičiť, behávať, drepovať... A aj tak sa pri tom neviem udržať dlhšie ako 3 dni. Nie žeby som nebola spokojná zo svojou postavou, ale vadí mi že sa nesnažím žiť zdravo. Určiťe vyskúšam čo pomáha tebe! :))

    http://dailywithcappucino.weebly.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hudba pro mě jednoznačně nejlepší nakopávač :) při běhání je to dokonce nutnost, protože jinak se hrozně vleču :D

    OdpovedaťOdstrániť