1. 5. 2015

My 18th Birthday + What I´ve got for my birthday?

Včera som oslávila svoje 18. narodeniny. Nechce sa mi veriť, že som už taká stará. Keď som bola malá, myslela som si, že v tomto veku budem už na vysokej a budem si môcť robiť, čo chcem. Lákal ma život dospeláčky. Teraz by som sa ale najradšej vrátila do tých detských čias. Chcela by som sa hrať na pieskovisku a s barbinami, pozerať rozprávky a počúvať ich pred spaním. Chcela by som sa vrátiť do čias, keď mojím najväčším problémom bolo to, že mi niekto nechce požičať bábiku alebo to, že niekto dostal viac cukríkov ako ja.
Pre mňa sa ale mojimi narodeninami nič nezmenilo. Stále som to malé dievčatko s kučeravými vlasmi a množstvom otázok. Keď sa obzriem na svoj krátky život, hovorím si, že som toho ani veľa nezažila. A to bude prioritou mojej dospelosti. Zažiť, čo najviac, zachytiť, čo najviac spomienok. Nechcem premrhať čas v zlej robote, nadávaním na život a v spoločnosti falošných ľudí. Preto budem naozaj žiť naplno!


Dnes ráno som sa zobudila plná energie po včerajšom krásne strávenom dni. Boli sme celá rodina aj s mojím priateľom na večeri, dobre sme sa porozprávali a dostala som krásne darčeky.

Milujem taliansku kuchyňu, preto sme zašli do výbornej talianskej reštaurácii Moretti. Ak budete v Nitre, určite tam zájdite. Ako predjedlo sme si dali Antipasto Fredo s pizza paličkami, čo je vlastne výber talianskych salámov/šuniek s parmezánom a olivami.
Potom mi naservírovali rizoto s kuracím mäsom a so zeleninou a ako dezert som si dala tiramisu.




No a teraz k darčekom. Od rodičov som dostala zájazd do Ríma, kde pôjdeme na konci mája celá rodina. Veľmi sa tam teším, ešte som v Ríme nebola, tak ak máte nejaké typy, kde mám určite zájsť, napíšte mi ich do komentáru. Darovali mi aj prívesok na moju Pandoru.



Priateľ ma ráno prekvapil ešte keď som spala. Zobudil ma s krásnou kyticou tulipánov dovezených z Holandska a raňajkami do postele, ktoré ste mohli vidieť na mojom instagrame. A o dva týždne ma berie do wellnessu! No nemiluj ho :)




Od sestry som dostala 18 Kinder vajíčok a statív na foťák. Jej darček bol jediný, ktorý som vôbec netušila a veľmi ma potešil.



Maminka mi ešte večer spravila moju obľúbenú smotanovo-piškótovú tortu s čučoriedkami a ja som dnes ráno zjedla polovicu z nej len na raňajky pri pozeraní Barbie rozprávky. Mňam!


Nadnes to bude odo mňa všetko, pretože sa musím chystať na oslavu s kamarátmi. Zaujímalo by ma ale ako ste sa cítili vy tesne po 18tke alebo ako si svoje 18. narodeniny predstavujete?


6 komentárov:

  1. Krásné fotky, nepečený dort miluju a chválím, výběr dárků se mi taky líbí, určitě ti udělaly radost. Já bych měla asi největší radost z výletu do Říma, protože se mi tam posledně moc líbilo a ráda bych se tam znovu vrátila.

    Maru UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ach to jídlo... Do Říma se těš, je to nádherné města, škoda, že jsem tam byla jen na den, ale doufám, že se tam ještě někdy vydám. Jinak všechno nejlepší k narozeninám. :)

    Girl from countryside

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Cítila som sa tak, že wau teraz všetko bude iné a teraz sa cítim ešte viac ako decko :D a alkohol mi už až tak nechutí, keď už nie je zakázaný :P -A

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jej, aj ja som mala včera (1.mája) narodeniny, ale 16, tiež sa volám Viki, tiež som z NR a presne rovnakú tortu som mala ako ty, tiež mi ju spravila mamina a úplne rovnaká je, aj to ovocie. :D Odpadla som.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. V Římě už jsem byla a letos se tam chystám zase, protože jsem si to tam zamilovala ♥ mohla bych ti vyjmenovat tisíc věcí, kam se jet podívat, ale prozradím ti jen mé dvě srdcovky - Fontána di Trevi a rozhodně se zajeď podívat so Vatikánu! :)
    Dárečky jsou úžasné, užívej mládí plnými doušky ;)

    OdpovedaťOdstrániť