19. 5. 2015

Loose look


Ahojte zlatíčka! Tento týždeň máme v škole prax, takže sa denne zobúdzam s dobrou náladou. Mám čas na skvelé raňajky, mám čas si ísť zacvičiť a dokonca si rada sem-tam spravím aj niečo do školy. Keďže sa blíži koniec školského roka, učitelia nás zavalili množstvom povinností, no jediné načo teraz dokážem myslieť je Rím. Odlietame už za týždeň! Strašne sa teším :) Ak máte pre mňa tipy na nejaké talianske obchody, ktoré stoja zato, nezabudnite mi ich napísať do komentára.
Teraz prejdime k samotnému outfitu. Túto kombináciu som na sebe nikdy nemala a keď ma tento outfit napadol, myslela som si, že sa to k sebe nebude hodiť. Avšak s výsledkom som veľmi spokojná. Vďaka voľným nohaviciam a pánskemu tričku som sa cítila veľmi pohodlne. Aby som však tomu pridala na ženskosti, zvolila som lodičky, v ktorých síce nevydržím celý deň, ale strašne sa mi páčia v hocijakej kombinácii. Samozrejme nesmeli chýbať moje obľúbené okuliare, ktoré nosím skoro každý deň a myslím, že každý outfit oživia. Aby som nezabudla, po sto rokoch som vytiahla túto bundičku, ktorú som ako 14 ročná úplne zbožňovala a určite ju znova začnem nosiť. Máte aj Vy nejaké staré kusy oblečenia, ktoré Vás znova začali baviť?












trousers-zara
t-shirt-daddy´s closet
jacket-h&m
bag-mango
heels-zara
sunglasses-h&m


4 komentáre:

  1. <3.

    Proste len to srdce mám k tomu povedať.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherný outfit, a tyvlasy, jsi krásná :-)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/04/bazarek.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadáš krásně elegantně sluší ti to:))

    OdpovedaťOdstrániť