9. 5. 2015

I´m Famous But nobody knows it!


Ahojte! Tento outfit som mala na sebe vo štvrtok, kedy krásne svietilo slniečko a ja som prvýkrát vytiahla zo skrine aj nejaký letnejší kúsok. Sukne veľmi nenosím, pretože mám radšej pohodlnosť v rifliach. Ale v tejto sukni som sa cítila úžasne, aj keď som sa bála, či mi nebude vidieť zadok :D Skombinovala som ju s riflovou bundičkou, ktorá by na jar nemala chýbať ani v jednom šatníku, converskami, mojimi práve obľúbenými okuliarmi a s tričkom "I´m famous but nobody knows it!", ktoré som ukradla sestre, no myslím si, že lepšie vystihuje mňa. Odmalička som chcela byť slávna herečka, tanečníčka alebo speváčka. Bohužiaľ spievať neviem, aj keď som sa o to veľakrát snažila, ale občas sa do nejakej noty trafím. Dobrá herečka by zo mňa nikdy nebola, pretože ťažko dávam najavo svoje pocity (okrem hnevu,ten viem dávať najavo poriadne), no smútok viem zahrať dobre. Tak mi zostáva jedine tanec. Tancujem už mnoho rokov, veľmi ma to baví, ale či som v tom dobrá, to posúdiť neviem. No keď som doma, zavretá v izbe alebo v dobrej nálade, vtedy tancujem, spievam a hrám akoby som mala na konte tisíc muzikálov. Vtedy som slávna! (ale nikto o tom nevie).











jacket-h&m
t-shirt-zara
skirt-choies.com
shoes-converse
bag-zara
sunglasses-h&m

V čom ste ako malí chceli byť slávni vy? Ako by ste vedeli inak skombinovať túto sukňu? Budem rada, ak mi Vaše názory napíšete do komentáru. Teším sa na Vás v ďalšom príspevku!

9 komentárov:

  1. veľmi pekne, rada takto chodím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mooc Ti to sluší, tenhle outfit se mi hrozně líbí, ta džíska, ta skater sukně, ty brýle!! Tak hezky ležérní a přitom elegantní :) Jsi kočka!
    tribanany.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzeráš naozaj dobre a tie fotku sú krásne :) a to tričko :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzeráš naozaj dobre a tie fotku sú krásne :) a to tričko :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mlyny, nemýlim sA? :)

    http://baribircak.blogspot.sk/2015/04/bionatural-giveaway-appreciate-your.html

    OdpovedaťOdstrániť