17. 5. 2015

Víkend vo wellnesse

Ahojte! Tak sa Vám po týždennej pauze konečne opäť hlásim. Bohužiaľ som bola pár dní chorá a nemala som silu napísať žiadny článok, aj keď nápadov mám mnoho, tak dúfam, že to tento týždeň napravím.
Tento víkend som bola s priateľom na wellness pobyte, ktorý som dostala ako darček k narodeninám (o ďalších darčekoch som Vám písala TU). Bolo nám úžasne, veľmi sme si to užili a oddýchli sme si.
Pobyt bol zakúpený cez zlavomat.sk a naozaj splnil všetky naše očakávania. Boli sme ubytovaní v 4* hoteli Hviezdoslav v Kežmarku a bývali sme v Provensálskom apartmáne s výhľadom na Tatry. Izba bola naozaj krásna a veľmi luxusná.



V cene pobytu sme mali aj polpenziu, čiže raňajky a večere. Raňajky sa podávali formou studeného aj teplého bufetu a večere boli trojchodové. Klobúk dole pred pánom kuchárom, pretože jedlo bolo naozaj fantastické.



Vo wellnesse boli 4 sauny a jedna vírivka. Nakoľko ale nebola sezóna, boli sme vo wellnesse skoro samy. Personál bol veľmi ochotný a milý, a mesto Kežmarok ukrýva krásne historické pamiatky, ktoré obehnete za pol hodinku, pretože sú všetky v centre mesta (alebo je Kežmarok naozaj taký malý).



Na tento pobyt ešte stále prebieha zľava TU.

1 komentár:

  1. Páni, mají nádherné pokoje! Tento starý vzhled se mi neskutečně líbí... Já si myslím, že i když jde jenom o polopenzi, tak bych tam ztloustnou dokázala, protože ty jídla vypadají opravdu skvěle. Fotky máš opravdu nádherně vyfocené. :)

    OdpovedaťOdstrániť