9. 4. 2015

ROCK vs. HIP-HOP

Ahojte! Dnes nám konečne svietilo slniečko a ja som sa zobúdzala s úsmevom. Dúfam, že ste mali krásne sviatky a veľa ste sa neprejedli. Ja som sa veľmi snažila odolávať, ale nakoniec som zjedla polku krtkovej torty a celú orechovú štrúdlu. Keď začnem jesť sladké, neviem prestať :(

Pri písaní tohto článku mi do uší hrajú Rolling Stones a ja sa len čudujem, koľko pesničiek od nich poznám. Musím sa priznať, že sa mi stará rocková hudba začína páčiť. "The best things in life are free" spievajú. Objatia, bozky, chvíle s rodinou a blízkymi, spomienky, ktoré Vám ostanú navždy v pamäti a čas. Tieto veci si za peniaze nekúpite. Čas je jedna z najcennejších vecí, ktoré môžeme niekomu venovať. Mali by sme si dobre rozmyslieť, s kým ho strávime a ako ho strávime...
Vlastne by som si Rolling Stones ani nepustila, keby som pri triedení šatníka nenatrafila na túto shopper bag s ich logom, dokonca ešte s cenovkou. Skombinovala som ju s novými skinny riflami z Bershky, ktoré sú asi najlepšie, aké som kedy mala. Skvele mi sedia, nie sú mi dlhé a zatiaľ nestratili vôbec svoj tvar. Pridala som chlapčenskú košeľu, conversy, na ktoré nedám dopustiť a rozmýšľam o kúpe ďalších, a čiernu šiltovku New Era. 






shirt-h&m 
jeans-bershka
trainers-converse
jacket-holy from peek&cloppenburg
shopper bag-h&m
snapback-new era 

Čo vravíte na takúto kombináciu? Zmenili by ste niečo?
Teším sa na Vás v ďalšom príspevku :)



4 komentáre: