16. 4. 2015

Retro Blazer

Ahojte! Aký ste mali deň? Ja som začala super raňajkami, ktoré ste mohli vidieť aj na mojom instagrame, a videami mojich obľúbených youtuberiek. Síce som musela ísť do školy, ale nejako som to pretrpela a poobedie sa vyvinulo ešte lepšie, ako som očakávala. Najprv som absolvovala taký menší "kurz" fotenia (konečne som sa aspoň trochu naučila, ako používať clonu a čas uzávierky) a potom som išla fotiť s Bari naše outfity. Naozaj jej ďakujem za fotky, myslím, že sa naozaj vydarili a aj sme si dobre pokecali :) Jej blog nájdete TU.


 Zima konečne skončila a ja som mohla vytiahnuť aj tieto biele nohavice, ktoré som si strašne zamilovala a v hlave mám už plno nápadov na ich nosenie. Vzala som si k nim obyčajné šedé tričko a šedé retro sako, ktoré má asi 20 rokov. Vôbec som ho nemala v pláne nosiť, ale začína sa mi páčiť a jeho bledomodrá podšívka krásne vynikne na vyhrnutých rukávoch. Doplnila som to mojimi okuliarmi na štýl lenoniek, ktoré ste mohli vidieť aj v minulom príspevku. Pre toto leto sú mojimi must have. A ako oživenie mi Bari požičala klobúk, začo jej tiež veľmi ďakujem. Musím si už kúpiť svoj! Nevideli ste niekde nejaký pekný klobúk v rôznych farbách?







Možno ste si nevšimli, ale nosím strojček a v pondelok mi ho po roku budú dávať dole, takže sa budem môcť na fotkách viac usmievať :) neuveriteľne sa teším!





jeans-hollister
t-shirt-h&m
blazer-vinateg
shoes-converse
sunglasses-h&m
hat-borrowed from Bari

3 komentáre:

  1. to sačko je fakt pekné :) ja sa teším kedy mi strojček dajú dole tiež, musím sa ale spýtať koľko ho ešte plánujú nechať mi ho na zuboch :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. milujem sivú farbu! a to sáčko je naozaj krásne!!! :).
    veľmi ti to na fotkách pristane!!!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mám rada zimu a vôbec sa neteším, že skončila. Zima je pre mňa najkrajšie ročné obdobie. Vždy na jeseň si poviem, hurá že leto skončilo. Tie horúčavy sú naozaj neúnosné.

    OdpovedaťOdstrániť