2. 4. 2015

IKEA Haul

Ahojte! Dnes mám konečne prázdniny a ja som celý deň v teplákoch, so strapatými vlasmi a vychutnávam si dobré jedlo - to je to, čo na prázdninách milujem. Ráno som si pripravila úžasnú ovsenú kašu - nie instantnú! a so sestrou sme si na obed upiekli zdravšiu verziu pizze, ktorá bola vy-ni-ka-jú-ca a jej recept nájdete TU

Minulý týždeň som bola chorá a tento týždeň bolo zlé počasie, takže nebola príležitosť nafotiť outfity, ktoré mám v hlave už strašne dlho vymyslené, ale aj to bude. Namiesto toho Vám ukážem, čo som si kúpila v Ikey. Ikeu zbožňujem a vedela by som v nej stráviť hodiny, ako to bolo aj tentokrát. Potrebovala som doplnky do izby, pretože sa mi zdala fádna. Ako malá som zbožňovala ružovú, mala som celú ružovú izbu a vtedy som túto farbu znenávidela. Avšak teraz sa k nej znova vraciam a ružové doplnky sa mi v košíku ocitli, akoby samé.

Ako prvé som si kúpila 2 ružové poháre, ktoré sa mi zapáčili na instagrame a na fotkách vyzerajú úžasne :) Hneď sa stali mojimi obľúbenými, pijem z nich skoro stále a už sa teším, ako si do nich spravím ružové smoothie.


Vankúšiky za 3€ som tam nemohla nechať. Sú strašne pohodlné a mäkké a mali ich v rôznych farbách.

Ani Vám sa nechce nikdy ustlať posteľ? Ja to neznášam a málokedy by ste našli moju posteľ ustlanú. Týmto prehozom, v krásnej ružovej farbe, pekne zamaskujem zle upratanú posteľ raz-dva.

Ako ďalšie som si kúpila biele rámiky rôznych veľkostí, ktoré oživia moju tmavohnedú komodu a plánujem si do nich dať nejaké motivačné nápisy alebo citáty.


Už iste viete, že milujem zľavy. Takže keď som zbadala túto vázu zlacnenú zo 40€ na 10€, neváhala som.

Nad kúpou tejto kvetiny som uvažovala veľmi dlho, pretože sa o kvety starať neviem, vždy mi všetky vykapali. Dokonca som mala vybraté umelé, ale táto bola taká krásna, že som jej nakoniec neodolala. A kúpila som si k nej aj kvetináč (škoda, že nemali ružový).


Nakupujete v Ikey takisto radi ako ja?

6 komentárov:

  1. Ta kytka je nádherná, mně taky všechny živé furt chcípají, tak bych ráda přešla na umělé. Ráda nakupuji v Ikee, jenže jsem tam už hodně dlouho nebyla :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty rámečky jsou super. Také bych takové potřebovala. :-)
    Denisa
    SVĚT KOSMETIKY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tie rámčeky sú úžasné ❤ kolko si dala za jeden? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie menšie tuším 2€ a väčší 3, ale boli balené po dva kusy tuším :)

      Odstrániť
  4. tie rámčeky sú úžasné ❤ kolko si dala za jeden? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne dekorácie si si kúpila. Tú šálku mám aj ja, a je skvelá.

    http://theworldbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť