19. 4. 2015

Fit Cake | Recipe

Ahojte! Včera som mala náladu niečo upiecť a ani som nevedela ako, vznikol z toho tento koláčik. Nie je tam žiadna múka ani cukor, takže si ho bez výčitiek môže upiecť každý.


Budeme potrebovať:

na korpus:
1 šálka ovsenej múky (rozmixované ovsené vločky)
1/2 šálky nízkotučného mlieka
2 PL kokosového oleja/masla
1 vajíčko
1 PL medu/iné sladidlo

na plnku:
2 odtučnené tvarohy
trochu mlieka
2 PL medu/iné sladidlo 

Postup:
Zmiešame si suroviny na korpus a vylejeme ich do formy vymazanej kokosovým olejom/maslom a vysypanej kokosom. Ja som mala príliš širokú formu, takže korpus bol tenučký. Dáme piecť do vyhriatej rúry na 180° na cca 25 min (kontrolujeme špajdlou).
Medzitým si zmiešame tvaroh s medom a mliekom a zmes nalejeme na vychladnutý korpus. Môžeme ozdobiť jahodami a nastrúhanou horkou čokoládou.
Dobrú chuť!






4 komentáre:

  1. Ten vyzerá mega :O Určite vyskúšam ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vyzerá to krásne :) ♥ program na večer už mám :3 :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňam, teď jsem dostala na to velikou chuť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mňam vyzerá to skvelo :3 určite ho vyskúšam :)
    janesworldblog

    OdpovedaťOdstrániť