26. 4. 2015

Blue Stripes


Ahojte! Aj vy si užívate toto krásne počasie rovnako ako ja? Ak ma sledujete na mojej FB page, určite ste videli, že som konečne zdolala nitriansku pyramídu a poviem Vám, že to teda bolo kardio :D Ešte cez týždeň sme so sestrou nafotili tento outfit, začo jej veľmi ďakujem, pretože na fotky som náročná.

Čo Vás ako prvé napadne, keď vidíte modré pásiky? Mne sa tento vzor na oblečení najviac spája s morom. Slabý vánok, západ slnka, šum vody a piesok pod nohami. Mmm, najradšej by som sa vyvalila niekde na pláži. Tento outfit by som si kľudne obliekla na prechádzku popri mori v chladný večer alebo na nejakú jachtu. Prímorskú atmosféru najviac vytvára taška s uškami ako lano, ktorú som si priviezla minulý rok z Chorvátska. Myslela som si, že ju do mesta vôbec nevynosím, že to bude úplne obyčajná plážová taška. Avšak opak je pravdou. Na bežné nosenie som si ju zamilovala, veľa sa do nej zmestí a vyzerá zaujímavo s jednoduchými outfitmi. Máte podobnú vo svojom šatníku? Ak áno, ako by ste ju skombinovali?










t-shirt-mum´s closet
white jeans-hollister
jacket-h&m
bag-croatia
shoes-ralph lauren
watches-fossil
bracelet-pandora

Dúfam, že fotky sa Vám páčili :) Užívajte si ešte krásny zvyšok víkendu. Teším sa na Vás pri ďalšom príspevku.

3 komentáre:

  1. Milujem jednoduchosť a pohodlnosť v jednom a tento outfit je toho stelesnením, obliekla by som si ho kompletne celý a ešte by som si požičala aj tvoje bohovské vlasy! ♥
    Domcisss

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, aj ja mám také najradšej :) Ver mi, moje vlasy by si nechcela :D

      Odstrániť