12. 3. 2015

Spring TRENDS

 Ahojte! Dnes u nás strašne fúkalo a tak som svoj voľný čas, ktorý som musela tráviť doma, skrátila hľadaním jarných trendov.

Tohotoročná jar sa bude niesť v duchu Boho štýlu. Predstavte si široké nohavice z voľnej látky, rôznofarebné šperky, lenonky a samozrejme nesmie chýbať klobúk, ktorý bol trendom aj tejto zimy a myslím, že ho budeme na scéne ešte dlho vidieť. Mne sa takýto štýl veľmi páči, je vhodný na festivaly a každý kúsok sa dá krásne skombinovať aj s iným štýlom.

Strapce! Strapce na kožených bundách, na topánkach, kabelkách, vestách, šatách a tričkách. Určite investujem minimálne do strapcovej kabelky, ktoré sa už začínajú v obchodoch objavovať. Pekné som videla v H&M alebo v Benettone.

Gingham vzory, veľmi populárne v 70. rokoch, sa vracajú a moja maminka narieka, že vyhodila všetky svoje staré veci, pretože móda sa začína opakovať a ona by teraz so svojimi vecami z mládí bola tip-top. Viem si predstaviť kombináciu nohavíc s takýmto vzorom, bielej croptop blúzky a špicatých lodičiek. K tomu veľké okuliare a červený rúž.

White from top to toe. Biele rifle, biele tričko, biele tenisky. Biele šaty, biele lodičky, biely klobúk. Biela sukňa a biely croptop. Biela!

Ak si myslíte, že byť biela od hlavy po päty, je priveľa (znie to divne), zameňte bielu za denim. Rifľové šaty, overaly, košele.

Ak práve hľadáte vhodné topánky na jar, určite siahnite po nejakých s hrubým opätkom, špicatých lodičkách alebo "rimankách" s vysokým šnurovaním. Tie si určite zaobstarám aj ja, budú sa skvele hodiť k šatám a takisto na leto.

Tak čo, ktorý z trendov tejto jari nebude chýbať vo Vašom šatníku?

1 komentár:

  1. Mňa žiadne jarné trendy nezaujímajú, nosím to, čo sa mi páči a v čom sa cítim dobre a príjemne.

    OdpovedaťOdstrániť