24. 3. 2015

My favorite bloggers

Ahojte! Dnes by som sa s Vami chcela podeliť o blogerky, ktorých blogy navštevujem naozaj dennodenne a ktoré ma inšpirovali k založeniu vlastného blogu. 

V poslednom čase som svoj blog trochu zanedbávala a dokonca som mala sto chutí aj prestať, ale nakoniec som si v hlave všetko usporiadala a sľubujem Vám a hlavne sama sebe, že sa tomu začnem naplno venovať. Chcela by som mať blog kvalitný a s dobrými fotkami, preto možno niekedy bude trvať dlhšie, kým niečo uploadnem. Nechcem pridávať nič s čím nebudem spokojná.

Túto švédsku blogerku pozná hádam každý. Objavila som ju ešte dávno na instagrame, keď som ani nevedela, čo taký blog je a odvtedy ma každý deň niečím inšpiruje. Je naozaj krásna, má skvelý vkus, a dokáže skombinovať luxusné značky s dostupnejšími značkami. Blogovať začala ako 15 ročná a dotiahla to naozaj ďaleko.

Ďalšia švédka, ktorej blog je plný fitness! Nájdete tam rôzne jedálničky, training schedules, pár receptov, ale aj jej outfity. 

Túto krásnu talianku som objavila len pred pár mesiacmi tiež na instagrame, kde pridávala krásne outfity a zaujala ma svojou krásou. Jej blog som navštívila len pred pár dňami, ale hneď sa stal mojou ďalšou závislosťou. Jej outfity sú originálne, plné výrazných doplnkov, najmä kabeliek. Blogovaniu sa venuje už dva roky a má naozaj veľký úspech. Najväčším prekvapením pre mňa bolo, keď som zistila, že má len 17! (Mala by som naozaj na sebe začať makať)

1 komentár:

  1. Kenzu milujem ♥ najkrajšia žena na svete ♥
    www.lindatayllor.com

    OdpovedaťOdstrániť