4. 3. 2015

Mini Haul from Bratislava

Ahojte! Keďže mám konečne prázdniny, rozhodli sme sa s priateľom, že si spravíme menší výlet do Bratislavy. Pôvodne sme si chceli pozrieť trošku mesto a navštíviť Zaru, pretože na Vianoce som priateľovi dala poukážku práve do tohto obchodu. Nakoniec sme ale v meste vôbec neboli, celý deň sme strávili v OC Centrál. Mala som v pláne kúpiť si nejakú kozmetiku, chcela som červený a krikľavý ružový rúž a skúsiť nejaké nové výrobky, ale keď som si porovnala cenu rúžov a oblečenia, rozhodla som sa radšej pre oblečenie. 

Do Bratislavy sme cestovali autobusom RegioJet. Kožené sedačky, "letuška", ktorá Vám poskytne noviny a teplý nápoj a vlastná dotyková obrazovka! Môžete pozerať filmy, čítať knihy/časopisy, pustiť si hudbu alebo si zahrať nejakú hru. Ak si kúpite lístok cez internet máte ho skoro o polovicu lacnejší, ak si však lístok kupujete na predajni, vyjde Vás drahšie a to už vo svojich reklamách nespomínajú...

A teraz už k nákupom :)

Fotka zo Zary - na sebe mám okrem conversov a hodiniek všetko zo Zary :) 
V ženskej Zare sa mi tentokrát nič nepáčilo, ale zato v detskej som išla do kabínky s kopou vecí. Mám len 158cm takže detské veci mi sadnú ako uliate. 
Kúpila som si ružovú nepremokavú bundu, z ktorej som nadšená a biele áčkové šaty.


Nasledoval obed a ja som prvýkrát ochutnala sushi! Asi nebudem jeho veľkým fanúšikom-zjedla som len dva kúsky. Zachránila som to Caesar šalátikom.


Ako ďalšiu som si kúpila túto košieľku bez rukávov v Bershke. Zamilovala som sa do tejto baby blue farby, ktorá bude hitom jari.

Keď som zbadala nápis likvidácia predajne, všetko za 4€, nebola by som to ja, keby som do tej predajne nevstúpila. Bola plná podprseniek a plaviek, samé príliš veľké a príliš malé čísla. Asi po hodine hľadania som natrafila na tieto dve nevystužené podprsenky v mojej veľkosti a neváhala som. Za obe dve som dokopy zaplatila 4€.

Už dlho som si chcela kúpiť novú čiernu kabelku a keď som zbadala v Mangu túto musela som ju mať. Lenže v BA ju mali len v hnedej, tak som si ju kúpila až v Nitre.

A nakoniec Pull&Bear. Páčilo sa mi tam taaaak veľa vecí, dokonca majú teraz aj kolekciu na cvičenie, ktorá je úžasná! Nakoniec som ale odišla len s týmito topánkami, keďže nemôžem stále nosiť len tie Timberlandy :)

 Výlet sme zakončili v Coffeeshop Company s ich najlepším cheesecakeom a dobrou kávičkou.

Aké miesta by ste mi odporučili navštíviť v Bratislave, ak by som deň nezabila nákupmi?

1 komentár:

  1. Já měřím 152cm, takže asi se taky podívám do dětského v Zaře :D

    Life by Peggy

    OdpovedaťOdstrániť