14. 2. 2015

Gold eyeshadows | Makeup tutorial

Ahojte! Dnes nám konečne svieti trochu slniečko, tak dúfam, že mi ostane čas aj na nafotenie outfitu. Zatiaľ tu mám pre Vás prvý makeup tutoriál. Inšpirovala som sa Bari, ktorá prednedávnom zverejnila tutoriál so zlatou linkou a veľmi sa mi páčil. Ja som ale použila zlaté tiene v kombinácii s hnedou.

Začala som tým, že som si na nakrémovanú pleť naniesla primer a makeup. Potom som použila o odtieň bledší korektor ako makeup pod oči, do zóny T a nad peru. 

Korektor som rozotierala smerom nadol a všetko som zafixovala púdrom.



Jemne som si zvýraznila obočie a pod som naniesla bielu krémovú ceruzku, aby moje oči nevyzerali unavene.

A teraz na samotné oči. Ako prvé som použila tieň v telovej farbe. Potom som si do záhybu oka naniesla hnedý tieň, ktorý som vyblendovala. Ako ďalšie som použila jemne zlatú do kútika oka. A nakoniec to celé prekryla silnejšou zlatou. Ako posledné som pod oko naniesla ten istý hnedý tieň, ktorý som použila na začiatku.

Na zvýraznenie líc som použila bronzer, ktorý som krúživými pohybmi "vytieňovala" smerom nadol.


A nakoniec pery. Rozhodla som sa ich len jemne pretrieť leskom, aby vynikli oči. Avšak použitiu tmavších farieb by som sa nebránila.


Tak čo, skúsite kombináciu zlatej a hnedej aj vy?


4 komentáre:

  1. Líčení je hezké, akorát tu zlatou tam moc nevidím :) Taky se chystám tento týden na zlaté líčení, jen stále nevím, s čím zlatou zkombinovat, mám totiž chuť buď na fialovou nebo výrazně hnědou nebo i kouřovou černou, ještě že se člověk může malovat každý den jinak, i tak se mi zdá život krátkej, na to, kolik mám nápadů :)))))
    blog Měj se ráda

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to je moja najoblubenejsia kombinacia :)

    Pozyvam na valentinsku giveaway tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/02/valentinska-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc se mi líbí, jak máš tutoriál nafocený, je super, že sis s tím vyhrála krok po kroku. Kombinaci zlaté a hnědé mám ráda, ale momentálně nosím spíš jeden světlý stín přes celé víčko, mírně vystínovaný záhyb oka a doladěné výraznou kočičí linkou.

    Maru Giveaway o vůně Like an unforgettable kiss

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi sa ti to podarilo,bronzer Ti skutočne veľmi pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť