9. 2. 2015

BROWN SHADES

Keď sa pred pár rokmi do obchodov naviezli tony oblečenia v zemitých odtieňoch, skákala som od radosti. Skvelá kombinácia k mojim zeleným očiam a kučeravým hnedým vlasom. Vtedy som si myslela, že tak veľa hnedej a zelenej nemôže vytvoriť zlú kombináciu a tak sa môj šatník hemžil týmito farbami. Avšak potom som zemité farby vymenila za čiernu a odvtedy všetky hnedé svetre a kaki nohavice ležali na spodku skrine. Keďže som si ale na svojich nákupoch vo Viedni kúpila hnedú koženku, zatúžila som po inej kombinácii ako po čiernej. 
Akú farbu preferujete v outfitoch vy?












Nedávno som dostala možnosť vyskúšať si nemeckú kozmetiku LR, konkrétne tú dekoratívnu, pretože ponúkajú aj rôzne iné výživové doplnky alebo produkty starostlivosti o telo. Celé líčenie je veľmi jednoduché kvôli výrazným ústam, ktoré som si orámovala bordovou kontúrkou a vyfarbila rúžom. Môžem povedať, že takýto tmavý rúž som použila prvýkrát a v kombinácii s hnedou sa mi veľmi páči.
Čo si myslíte o takýchto tmavých rúžoch? Dávate prednosť skôr nude odtieňom?

jacket - pull&bear
turtleneck - h&m
jeans - tally weijl
shoes - ccc

4 komentáre:

  1. celý tento outfit je skvelý skvelý naozaj super! konečne žiadna čierna :D (nie že by som nenosila čiernu, ale snažím sa to obmedzovať lebo aj farby treba) ešte raz, tlieskam! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zbožňujem tvoje vlasy :)

    http://baribircak.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Love your jacket!

    http://www.zenissya.com

    OdpovedaťOdstrániť