25. 1. 2015

New in from Vienna

Ahojte! Včerajšok som celý strávila nakupovaním! Na nákupy som sa chystala od kedy po Vianociach začali výpredaje, ktoré zbožňujem a keď mi spolužiačka odporučila jedno velikánske nákupné centrum vo Viedni,v ktorom som ešte nebola, nezaváhala som.

Moje prvé kroky viedli do H&M.

Po kožúšku v takejto farbe som túžila veľmi dlho, síce sa v ňom s mojou výškou asi stratím. Kúpila som ho s 50% zľavou.

Ako ďalší bol na rade Pull&Bear.

Svetre milujem a tento úžasný hnedý dlhý cardigan mi v šatníku veru chýbať nesmel. Zľava z 39,99€ na 12,99€ mu len pridala na kráse. (nevedela som ho odfotiť, takže vyzerá hrozne)

Ďalej som si tam kúpila túto skvelú hnedú koženku s odopínacou kožušinkou, vhodnú na jar. Zľava z 69,99€ na 19,99€ a dokonca mali aj moje číslo.

Kúsok od Pull&Bear-u sa mal nachádzať Hollister! Vôbec som nevedela, že vo Viedni nejaký je. Bol to asi najkrajší obchod v akom som kedy bola. Plážová tematika, surfy zavesené na stene a veľký farebný luster pred vchodom. Keď som ho uvidela z diaľky, myslela som si, že je to reštaurácia, haha.

Dlhé hľadanie a hrabanie sa vo všetkých zľavnených veciach prinieslo ovocie a ja som si odtiaľ odniesla šedú mikinu a biele rifle, dokopy za 35€.

A to najlepšie nakoniec. Zara. Môj najobľúbenejší obchod. Síce som ju pred pár rokmi neznášala a prišla mi veľmi elegantná, teraz z nej nikdy neodídem s prázdnymi rukami. Keď som do nej vošla, kam som sa len pozrela, samé zľavy. Hotový raj. S hľadaním čísiel to už ale bolo o niečo ťažšie. A tie rady pri pokladni!

Do kabínky som išla s kopami oblečenia, ale nakoniec som si kúpila len tieto "nohavico-legíny" a zimnú bundu, ktorú som už potrebovala ako vodu, pretože mi moja stará bola už veľká. Myslím, že táto bordová farba s hnedou kožušinou sa bude skvele hodiť k mojim Timberlandom. Samozrejme, že obe veci som kúpila v zľave. Z pôvodnej ceny 100€ na 43€.

Krásny deň vo Viedni som zakončila aj s rodinkou v Starbucks a konečne som ochutnala aj iné Latte ako karamelové a to škoricové. Ak nie ste priaznivcom typickej horkej chuti kávy, odporúčam, netreba pridávať ani cukor.

Skoro som zabudla na Ikeu, v ktorej sme sa zastavili po ceste z Viedne. Moje vysnívané zrkadlo ešte stále nemajú a ani nevedia kedy v najbližšej dobe ho dostanú. Tak som si zatiaľ kúpila aspoň takéto.

A samozrejme, nemohli chýbať škoricové koláčiky, ktoré zbožňujem, aj keď som tým porušila svoj záväzok zdravo sa stravovať, poprípade schudnúť, ale NEVIEM im odolať! A keď som zistila, že ich predávajú aj mrazené, hneď som si dva sáčky kúpila.

A nakoniec mi to nedalo a keďže všetky veci, ktoré som si kúpila boli v zľave, chcela som vedieť, koľko by som za ne utratila normálne. Takže moje výpočty ukázali, že som ušetrila 223€. Jupiiii!!! Bodaj by všetky nákupy dopadli takto...

6 komentárov:

  1. Pekné veci :) máš super blog :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super, krásne veci. Len tak ďalej. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Opäť skvelý príspevok. Cardigan a kožúštek sú vážne skvelé,chválim :)

    OdpovedaťOdstrániť