28. 12. 2014

CURRENT WISHLIST

CURRENT WISHLIST


Zrkadlo - pred rokom sme sa presťahovali a odvtedy ešte nemám vlastné zrkadlo. Na toto z Ikey čakám už vyše pol roka, ale stále ho nemajú.
Kabelka - čiernu veľkú kabelku mám len jednu a zbožňujem ju. Nosím ju stále a práve preto by som už potrebovala inú.
Štetce na make-up - veľmi často sa nemaľujem, ale baví ma to. Možno keď budem mať štetce už ma nenamaľovanú ani neuvidíte.
Sukňa - presne takúto zháňam už strašne dlho, dokonca som uvažovala, že si ju dám ušiť, ale nakoniec som našla jednu TU a dúfam, že čoskoro ju budem mať už doma.
Čipkovaná podprsenka - nevystužená, sexy a pohodlná.
Nike Air Force 1 - už dlho po nich túžim, ale buď nemali moje číslo, alebo som práve pri sebe nemala peniaze a cez internet sa značkové veci bojím objednávať. Ale myslím, že tieto tenisky by nemali  šatníku chýbať.
Náhrdelník - stále som nenašla taký, ktorý by sa mi páčil, ale mám v pláne si nejaký kúpiť.
Topshop biele rifle - biele preto, že také ešte nemám a dajú sa pekne skombinovať s rôznymi kúskami oblečenia a Topshop preto, lebo meriam 158cm a predávajú tam rifle pre dievčatá nižšie ako 160cm, takže by som si konečne nemusela rifle vyhŕňať alebo dávať skracovať.
Vysoké topánky - jedny lodičky som si kúpila pred Vianocami (moje prvé), takže si plánujem kúpiť nejaké podobné ako na obrázku, aby som si mohla postupne rozširovať moju zbierku (tuším, že vysoké topánky budú mojou slabosťou).

Mirror - last year we moved and since that I do not even own a mirror. This is from Ikea and I am waiting for it half year, but they do not have it yet. 
Handbag - I have only one black large handbag and I love it. I wear it every day and that is why I need another.
Brushes for make-up - I do not have make up every day, but I enjoy it. Maybe if I have brushes, I have make up too.
Skirt - I am looking for this skirt so long now, I even thought that I give it to sew, but I finally found one HERE and I hope it will be at home soon.
Lace bra - not reinforced, sexy and comfortable.
Nike Air Force 1 - I want them so long, but either they did not have my number or I just did not have the money and I am afraid ordering from the internet. But I think that these sneakers should not miss in every wardrobe.
Necklace - still have not found one which I liked, but I plan to buy one..
Topshop white jeans - white, because I do not have yet, and can be nicely combined with different pieces of clothing and Topshop because I measure 158 cm and there sell jeans for girls less than 160 cm, so I would not have finally rolled up jeans or give shortening.
Boots - some pumps I bought before Christmas (my first), so I plan to buy some similar as the picture, so I can gradually expand my collection (I think that the boots will be my weakness).




6 komentárov:

  1. super vkus:))))
    www.laurazoey.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. je úžasná, už sa na ňu veľmi teším :)

      Odstrániť
  3. pozývam ťa na moju stránku-na novú giveaway!:) http://laurazoey.blogspot.sk/2014/12/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. zrkadlo chcem aj ja ! my sme izbu prerábali a odvtedy ho tiež nemám :(

    http://michelleeskingdom.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť